Švédská značka Volvo dává jako první od vzniku automobilů sbohem starým způsobům práce a vydává se novým směrem v přístupu k servisu i samotným zákazníkům. Vítejte v jednodušší budoucnosti: seznamte se s Volvo Personal Service.
Vlastnictví vozu by mělo být tak jednoduché a příjemné, jak je to jen možné. A platí to i pro jeho údržbu a případné opravy. Volvo nyní přichází se zcela unikátním servisním konceptem, který je osobní a efektivní a v jehož rámci bude Volvo pečovat nejen o vůz, ale i o jeho majitele.

Každý zákazník získá s novým servisním konceptem „vlastního“ osobního technika, který se postará doslova o vše – od sjednání servisní schůzky až po provedení vlastního servisu nebo opravy. Poté vůz osobně předá s vysvětlením, jaké práce na něm provedl. Zákazník se díky tomu bude vždy setkávat se známou tváří. S člověkem, který již velmi dobře zná nejen daný automobil, ale i preference jeho majitele, a jemuž tak může plně důvěřovat.
Společnost Volvo Cars dělá vše pro to, aby svým zákazníkům ušetřila co nejvíce času. V rámci programu Volvo Personal Service tak budou na jednom voze pracovat hned dva osobní technici současně – dvě hlavy jsou chytřejší než jedna, čtyři ruce rychlejší než dvě, a tak lze požadovanou opravu dokončit za polovinu času. Práce v týmech podobných těm v závodnických pit stopech nadto přináší i výhody ve formě společného sdílení získaných informací a zkušeností, jehož výsledkem je další zvýšení efektivity a kvality servisních úkonů.

A protože většina oprav bude hotova do hodiny, zákazník může na svůj vůz počkat v pohodlí speciálního salónku podobného typickému skandinávskému obýváku, místo aby jezdil tam a zpět v náhradním voze. Může si odpočinout při šálku kávy, přečíst si časopis nebo se připojit přes wi-fi a věnovat se pracovním záležitostem. Při tom má možnost sledovat práce na svém voze přes sklo dělící showroom od servisních prostorů.
V autorizovaném servisu Volvo se každému vozu dostane pouze originálního servisu Volvo. Zkušení profesionálové provedou důkladnou prohlídku bezpečnostních systémů a zkontrolují stav akumulátoru, každý vůz současně získá při každé servisní prohlídce také nejnovější aktualizaci softwaru.
Luxusní vozy vyžadují luxusní přístup v podobě kvality, úspory času, důvěry a osobního přístupu. Přesně o tom je Volvo Personal Service – nabídne vše, co může zákazník potřebovat, v té nejjednodušší možné formě. Návštěvy servisu tak budou probíhat mnohem snazším, pohodlnějším a rychlejším způsobem.
Implementace nového servisního konceptu v rámci jednotlivých dealerství trvá přibližně 18 měsíců, z čehož časově nejnáročnější (asi 12 měsíců) je přestavba servisu a showroomu, vlastní zavádění nového postupu zabere v optimálním případě 6 měsíců. Do roku 2020 bude koncept Volvo Personal Service zaveden ve všech autorizovaných servisech Volvo na celém světě a již v roce 2019 bude mít svého osobního technika k dispozici 90 procent zákazníků značky Volvo.

V České republice již implementaci nového konceptu VPS absolvovali autorizovaní dealeři Auto Cardion Brno a SPX – CAR Zlín, další zavádění probíhá na servisních pracovištích Auto Palace Brno, Autokomplex Matějka Olomouc a SRBA Servis Jíloviště. V nejbližší době se pak připojí Mach Motors České Budějovice a Auto Staiger Praha, následované dalšími dealerstvími na území celé republiky.