To, co naše babičky považovaly za nemožné, my považujeme za naprosto běžné. Mobilní chytré telefony, výměna zpráv online v reálném čase i možnost najít jakoukoli informaci během okamžiku. Některé tradiční věci jsou ale stále populární.
Tisk stále vede
V minulých letech se téměř veškerá komunikace přesunula do virtuálního prostoru, místo dopisů jsme začali posílat emaily a vše se zrychlilo. Poslední dobou se ale začínáme vracet k psaní dopisů, a to jak v soukromé, tak obchodní korespondenci. Přeci jen je trochu osobnější zaslat klientovi dopis na hlavičkovém papíru a s podpisem, než unifikovaný email. Nejen u dopisů ale stále potřebujeme, a dáváme přednost, papíru a tisku na něj. Na seminářích, jednání, pracovních obědech i schůzkách se neobejdeme bez své vizitky. Tu sice můžeme mít i v elektronické podobě a přikládat ji do podpisu emailu, ne vždy ale bude mít zákazník u sebe chytrý telefon nebo možnost v emailu vyhledávat. Pak je vizitka rychlým způsobem, jak získat správný kontakt jednoduše a bez hledání. Čím více informací, kontaktů a poznámek máme pouze v elektronické verzi, tím hůře v nich najdeme to, co chceme.
Vše po ruce
Také nabídka výrobků nebo služeb, katalogy, propagační letáky a různé brožury či podklady k workshopům a seminářům mají zákazníci raději v tištěné podobě. Mohou si do nich připisovat poznámky a potřebné informace, které pak mají vždy po ruce. Zařídit tisk brožur a katalogů je pro každou firmu jednou z nejdůležitějších marketingových aktivit, zvlášť, pokud se chystáte prezentovat na veletrhu nebo výstavě. Zákazníci, stávající i ti potencionální, na takových místech nemají čas si vše zjišťovat a vyhledávat v telefonu, potřebují tak mít v ruce připomínku a podívat se na nabídku v klidu a v čase, který jim vyhovuje. Brožura, leták nebo katalog jim pomohou si na vás a vaši prezentaci vzpomenout a kdykoli se k ní vrátit.
Moderní technologie můžeme do tiskovin snadno promítnout pomocí umístění QR kódů, které po načtení umožní si zákazníkovi prohlédnout ve svém telefonu vše potřebné o vás a vaší nabídce.
Zdroj foto: Tisknisi.cz