Na úvod několik dat, která by měla zajímat každého provozovatele e-shopu. Český zákazník už není tak konzervativní, a naopak preferuje rychlou a pohodlnou platbu online. Z nedávného průzkumu České bankovní asociace vyšlo najevo, že se nebrání inovacím a na internetu ochotně – a rád – platí kartou i mobilem. Co z toho plyne pro obchodníky? Platební brána přestává být výhodou, stává se z ní standard.
Češi jsou poměrně zajímavým úkazem. Na jednu stranu lpí na tradičních a ověřených metodách, na stranu druhou však některé inovace vítají. Na internetu se situace vyvíjí následovně – na špici se dlouho držela dobírka, ale s nástupem pandemie ji začala intenzivně vytlačovat platba kartou. Ještě v roce 2016 byla jednoznačně nepoužívanější metodou, nyní jí využívá pouze třetina zákazníků. Platební bránu preferuje zhruba 58 % nakupujících.
Proč s implementací platební brány nemeškat?
Pokud svým zákazníkům stále neumožňujete komfortní platbu kartou, měli byste to urychleně napravit. Rozumní e-shopaři již platební bránu dávno spustili a v podstatě ihned zaznamenali nárůst uskutečněných objednávek (absence okamžité platby může v závěrečné fázi nákupního procesu nemalé procento zákazníků odradit).
Díky platební bráně zákazníci vyřídí objednávku ihned a nemusí se platbou dále zabývat. Ale co když vás od nasazení online plateb odrazují obavy z technicky náročného řešení? Hoďte je za hlavu, systémy jako Pays zprovozní opravdu každý.
V čem se Pays vymyká zavedeným standardům?
Kvalitních platebních bran určených pro českou ecommerce scénu je samozřejmě několik, ale „kvalitní“ ještě samo o sobě neznamená nejlepší. Když se však zeptáte na zkušenosti e-shopařů s platební branou Pays, pravděpodobně na vás vychrlí superlativy.
Platební brána Pays je v mnoha ohledech jedinečná a jde nad rámec běžných funkcí. Přitom je velmi jednoduchá a skutečně dostupná prakticky pro každého. Za daný koncept vděčí skutečnosti, že její vývojáři sami provozují projekty, pro které hledali něco mnohem lepšího, než to, co bylo k dispozici v době před uvedením Pays.
Jinými slovy se zrodila intuitivní platební brána bez zbytečných paušálních poplatků – a přitom s funkcemi, které jinde žalostně chybí. Důvěřují jí známé značky jako pivovar Bernad, největší online prodejce pojištění ePojisteni.cz, předprodejce vstupenek smsticket a mimo jiné i největší online bazar s aukcemi Aukro. Je proto velmi pravděpodobné, že Pays důvěrně znáte a na vlastní kůži jste si ověřili, jak se s ní nakupuje. Že ne? Na stránkách pays.cz si můžete vyzkoušet testovací platbu ve výši 20 Kč (peníze vám Pays obratem vrátí).
Konkurenční výhody Pays v kostce
Jednoduchost a rychlost, s jakou Pays zprovozníte, je vám vykouzlí úsměv na rtech. Nepotřebujete programátorské dovednosti, podle jasných instrukcí bude za pár minut hotovo.
Pays nabízí všechny důležité platební metody. Platba kartou, bankovní převod, QR platba, platba mobilem, ale také Google Pay a Apple Pay. Nechybí ani světový standard PayPal a kdekoho potěší i možnost plateb předem a platby záloh.
Díky „platebním odkazům“ je možné Pays využívat také k úhradě klubových poplatků, příspěvků a darů. Platební brána tak nachází využití nejen v e-shopech, ale také v dalších oblastech včetně služeb, kde se provádí rezervace (např. ubytování, wellness…).
A bonbónek na závěr. Pays umožňuje nastavit, aby náklady spojené s platbou hradil kupující. Obchodník tak může získat plnou částku za zboží (jako např. při platbě složenkou). Dostupná je samozřejmě i běžný varianta, kdy jdou poplatky k tíži obchodníka.
Chcete se o české platební bráně Pays dozvědět další podrobnosti? Informace, platný ceník a registraci najdete na stránkách pays.cz.
Zdroj foto: Pays.cz, Pixabay.com