Doporučujeme

HOTELHOUSE.cz

 

Portál o hotelech, pensionech a spa resortech...

Letenky, tipy na cestování, golfová hřiště, restaurace, bary, kavárny a vinárny.

image_19468

Soutěž o italské pivo Peroni Nastro Azzurro

Pět z vás může vyhrát karton italského pivo Peroni Nastro Azzurro. Soutěž pro 18+

Představujeme prémiový ležák Peroni Nastro Azzurro, který překvapí svou nezaměnitelnou chutí. Tu mu dodává ječný slad a vyvážený poměr aromatických a hořkých chmelů. Pivo Peroni je vařeno již třetí generací italských mistrů sládků, kteří se o pivo starají s tou největší péči a starostlivostí zaměřenou na detail. Dopřejte si příjemný pivní zážitek s jemně hořkým pivem, jehož chuť harmonicky doplňují aromatické tóny citrusů.

Upoutalo Peroni Nastro Azzurro vaši pozornost? Zasoutěžte si o něj a přeneste se do italské pohodové atmosféry.

 

Soutěžní otázka:

Kde se začal psát v roce 1963 příběh piva Peroni Nastro Azzurro?

 

a) Na pláži v Bibione

b) V podhůří Alp v Lombardii

c) Pod Etnou na Sicílii

 

Nápovědu hledejte ZDE V ODKAZU.

 

Pošlete nám správnou odpověď, své jméno, adresu a telefon na e-mail: soutez@hmg.cz. Do předmětu zprávy napište: „Menhouse –  italské pivo Peroni Nastro Azzurro“. Ze všech došlých emailů vyhrává správná odpověď: 100, 200, 300, 400 a 500. Tyto e-maily od nás obdrží výhru v podobě jednoho kartonu lahviček italského piva Peroni Nastro Azzurro.

18+. Vychutnávejte zodpovědně.


Soutěž trvá od 28.11. – 4.12. 2022.

Oblíbené italské pivo Peroni Nastro Azzurro vstupuje na český trh

Oblíbené italské pivo Peroni Nastro Azzurro vstupuje na český trh

Milovníci italské gastronomie mají důvod k radosti: oblíbené italské pivo, osvěžující ležák Peroni Nastro Azzurro, vstupuje na náš trh. Slibuje spojení pivního zážitku s typickým životním stylem La Dolce Vita a přátelskou atmosférou. Ve vybraných obchodech a restauracích je pivo k dostání od průběhu června.

Na český trh přichází špička mezi italskými pivy Peroni Nastro Azzurro. Oblíbeného italského ležáku se v 74 zemích světa prodá ročně více než 5,5 milionů hektolitrů. „Pití piva se odjakživa spojuje s pohodou a zážitky. Kombinace Peroni Nastro Azzurro s lehkou italskou kuchyní nabízí českým milovníkům piva skvělou příležitost užít si tu pravou atmosféru typickou pro Apeninský poloostrov i v Česku,“ říká Paolo Lanzarotti, výkonný ředitel pivovarské společnosti ASAHI Europe and International, do jejíž portfolia Peroni Nastro Azzurro patří.

 

PODCAST: Rozhovor v rámci akce na lodi k uvedení italského piva Peroni Nastro Azzurro na český trh

 

 

Na otázky v podcastu odpovídal Roman Trzaskalik, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje a Jan Ulmann brand manager značky Peroni.

 

Příběh piva Peroni Nastro Azzurro se začal psát v roce 1963 v podhůří Alp v Lombardii. Tehdy rodina Peroniových s úctou k tradičním italským hodnotám, kvalitě a řemeslné zručnosti, vytvořila pivo zrozené z temperamentního ducha a životního stylu La Dolce Vita, sladkého života. Svěží ležák si rychle získal své příznivce a brzy se rozšířil do celého světa. Již třetí generace mistrů sládků ho vaří se stejnou péčí, pozorností zaměřenou na detail, za použití těch nejlepších surovin, a vytváří tak oblíbený nápoj, který skvěle doplňuje italskou povahu a typickou družnost.

Chceme dopřát českým milovníkům piva zážitek, který mají možnost zažívat na dovolené v Itálii. Proto jsme se stali výhradním distributorem této jedinečné italské pivní ikony. Věříme, že si najde své příznivce a vhodně doplní naše portfolio. Ocení jej všichni, kteří si potrpí na kvalitu, dobré jídlo a pití. Každý, kdo si rád užívá života naplno, ať už při rodinné večeři nebo při posezení s přáteli,“ dodává Roman Trzaskalik, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje.

Peroni Nastro Azzurro se pro český trh vaří výhradně v pivovarech v Bari, Padově a Římě. Je to spodně kvašený ležák zlaté barvy s bílou pěnou. Nezaměnitelnou chuť mu dodává ječný slad obohacený o přídavek kukuřice Nostrano dell’Isola pěstované speciálně pro Peroni a vyvážený poměr aromatických a hořkých chmelů. Jeho charakter pozitivně ovlivňuje i jedinečná měkká voda s minimálním obsahem minerálů. Ve výsledku se jedná o více prokvašené řízné osvěžující pivo světlejší barvy. Ve vyvážené chuti zaznívají také aromatické tóny citrusů. Charakteristickou jemnou hořkost pivu dodává aromatický chmel. Ležák obsahuje 5,0 % alkoholu a má stupňovitost 11,45 %. Od typického českého ležáku se liší v receptuře, základních surovinách i některých technologických postupech výroby.

Oblíbené italské pivo Peroni Nastro Azzurro vstupuje na český trh

Peroni Nastro Azzurro na náš trh vstupuje ve skleněných 0,33l lahvích, které reprezentují světoznámou školu italského designu a dodávají pití piva Peroni šarm a styl. Italský ležák je od června k dostání ve 160 vybraných prémiových restauracích a barech v Česku a v obchodech Albert, Billa, Rohlík.cz, Makro, JIP a Lidl.

 
 

Zdroj foto: Plzeňský Prazdroj, Peroni

 

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

PODCASTHOUSE

Generální partner portálu:

    

Partneři portálu:


 

        

 

 

Další portály mediální skupiny HMG:

      

     CELEBRITYHOUSE.cz

 

PORTÁLY HMG :

www.carshouse.cz    www.menhouse.cz  www.womenhouse.cz  www.luxuryhouse.cz

www.gastrohouse.cz  www.celebrityhouse.cz  www.cinemahouse.cz  www.househouse.cz

www.kidshouse.cz   www.bookhouse.cz   www.hotelhouse.cz 

www.nicemagazine.cz  www.homemagazine.cz   www.golfmagazine.cz  www.letniservis.cz

 www.inspirovanikrasou.cz  www.sefredaktorzavolantem.cz   www.rozhovoryzavolantem.cz

www.watchhouse.cz  www.luxusniplaze.cz  www.luxurymagazine.cz

www.snehovyservis.cz  www.podcasthouse.cz  www.menhouseman.cz

www.nejlepsikavarny.cz  www.onlyfashion.cz   www.prazskeprikopy.cz  www.bydletestylove.cz 

www.HMGmagazine.cz  

TOPlist