Čtenáři německého odborného magazínu ,auto motor undsport‘ zvolili nový model ŠKODA KAROQ za nejlepší designovou novinkou mezi kompaktními SUV. Nový model české automobilky se v soutěži o prestižní cenu ,Autonis‘ prosadil proti 17 konkurentům.
„Jsme hrdí na to, že čtenáři časopisu auto motor und sport zvolili model ŠKODA KAROQ za nejlepší designovou novinku. Výrazný design a jasné tvarosloví našich vozů se u našich zákazníků dočkaly skvělého přijetí. Cena ,Autonis‘ je pro nás potvrzením naší práce a současně podnětem pro další zostření designového profilu naší značky,“ říká s potěšením Christian Strube, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast technického vývoje.
V 17. ročníku ankety ‚Autonis‘ vybírali čtenáři z 88 automobilových novinek uplynulých dvanácti měsíců v celkem deseti kategoriích. Nejsilněji obsazená byla kategorie kompaktních SUV a terénních vozů s 18 modely. ŠKODA KAROQ získala 28,7 procenta ze zhruba 16.600 odevzdaných hlasů a získala tak titul nejlepší designové novinky mezi všemi kompaktními SUV. Emocionální a dynamický design modelu ŠKODA KAROQ se svými jasnými liniemi a četnými krystalickými prvky naprosto zapadá do tvarosloví vozů SUV této značky. Příď se vyznačuje dvojdílnými světlomety, výraznou maskou chladiče a trojrozměrným pojetím nárazníku a kapoty. Při pohledu z boku se vůz vyznačuje krátkými převisy a splývavou, tvarem D-sloupku opticky prodlouženou linií střechy. Moderním designovým prvkem je také Tornádo-linie, která se táhne od předního blatníku až po zadní skupinová světla. Kolem podběhů jsou široké lemy – typický designový prvek SUV značky ŠKODA – díky nimž působí velice mohutným dojmem.
S títmo modelem pokračuje česká automobilka ve své SUV-ofenzívě. Vedle výrazného designu přesvědčuje KAROQ i typickými přednostmi vozů české značky, jako je velkorysá nabídka prostoru, praktické Simply Clever-detaily a moderní řešení konektivity.
Jako první model je ŠKODA KAROQ v nabídce i s digitálním přístrojovým panelem, toto provedení bude k dispozici od jara 2018. Namísto analogových ukazatelů budou informace o rychlosti jízdy, otáčkách motoru nebo navigaci zobrazovány prostřednictvím digitálního displeje. Řidič přitom bude moci volit mezi různými individuálně programovatelnými formami zobrazení.