Reklamu v dnešní době potřebuje skoro každý, zvykli jsme si, že bez ní to opravdu nejde. Ať už máte sebelepší produkt, tak pokud se o něm nikdo nedozví, tak se sám od sebe neprodá. Ale jak docílit, abyste za reklamu utráceli opravdu jen peníze, které budou mít ten opravdový účinek? Tím pravým řešením je PPC reklama.
Co je PPC reklama?
Je to jedna z nejsilnějších forem online marketingu. Neustále se rozvíjející nástroj, který lze použít pro jakékoliv podnikání. PPC (Pay per Click), anglická zkratka, která jasně vystihuje princip PPC reklamy, tedy, že platíte jen za provedený klik. Kampaně bývají velmi efektivní, protože platíte pouze za reálné návštěvníky.
Proč se PPC reklama opravdu vyplatí?
V PPC reklamě se nastavují klíčová slova, podle kterých se pak zobrazuje jen na těch správných místech. Vyhledávače dnes lidé využívají s nějakým jasným cílem, hledají věci, produkty a služby. PPC reklama se zobrazuje tam, kde potenciální zákazník hledá danou konkrétní službu/výrobek. Můžete cílit dle sezonnosti, dle volby jazyka, použitého zařízení (smartphone, tablet nebo počítač), zobrazovat reklamu pouze v určitých časech apod. Prakticky okamžitě a za nízké náklady realizujete kampaně na vaše služby/produkty v České republice, nebo kdekoliv na světě.
Potřebujete-li, aby vaše kampaň byla prodejně výkonná a efektivní, je potřeba věnovat správě, sestavení a optimalizaci kampaně mnoho času. Ideální řešení je svěřit tuto činnost odborníkům, kteří mají zkušenosti s vytvářením a nastavením výkonné PPC reklamy pro vyhledávače napříč reklamními systémy jako Sklik, Etarget a AdWords.
Doporučujeme firmu PPC profit, která má na trhu už 8 let zkušeností. Zvýšili PPC reklamou tržby více jak 92 % zákazníků, ovládají real-time bidding, remarketing a věnují se také reklamě na Facebooku. Jsou to specialisté, nezaměřují se na nic jiného, proto vám garantují, že dostanete jen to nejlepší, co je na trhu momentálně dostupné. Více informací naleznete na ppcprofits.cz