Nový Mercedes-Benz třídy A si zachovává mladý a dynamický charakter, zároveň však nabízí ještě více vnitřního prostoru a komfortu než dosud. Do kompaktní třídy přináší zcela novou definici moderního luxusu a revoluci vnitřního designu. Po technické stránce zaujímá nová třída A postavení na samotném vrcholu svého segmentu nejen díky systému MBUX – Mercedes-Benz User Experience – ale také řadě funkcí, které byly dosud vyhrazeny vozidlům luxusního segmentu.
Například v určitých jízdních situacích je poprvé možné využívat funkci částečně automatizované jízdy a na přání se dodávají světlomety MULTIBEAM LED. Nová třída A má kromě toho pod kapotou výhradně nové hospodárné vznětové a zážehové motory. A přestože Mercedes-Benz zachoval sportovní vzhled, užitná hodnota vzrostla. Zákazníci mohou novou třídu A objednávat od března a její uvedení na trh bude zahájeno na jaře.

„Čtvrtou generací třídy A nově definujeme moderní luxus v kompaktním segmentu. Přitom sázíme na kombinaci nekompromisně dynamického designu a konceptu intuitivního ovládání,“ říká Britta Seeger, členka představenstva společnosti Daimler AG, zodpovědná za prodej divize Mercedes-Benz Cars. „S novým systémem MBUX – Mercedes-Benz User Experience – poskytujeme zákazníkům zcela nové zážitky.“

„Nové technologie se musejí zaměřovat na člověka a usnadňovat jeho život. Nová třída A tak činí rozmanitými způsoby, což z ní dělá emocionálního a inteligentního partnera,“ říká Ola Källenius, člen představenstva společnosti Daimler AG, zodpovědný za koncernový výzkum a vývoj divize Mercedes-Benz Cars. „Skvělým příkladem je MBUX – Mercedes-Benz User Experience: Tento systém kombinuje intuitivní a přirozené ovládání s inteligentním softwarem, který se dokáže sám učit.“ „Nová třída A ztělesňuje další krok v naší designérské filozofii smyslné čistoty a má potenciál zahájit novou éru designu,“ říká Gorden Wagener, šéfdesignér společnosti Daimler AG. „Čistými tvary a smyslnými plochami inscenujeme high-tech a probouzíme emoce. Po extrémní minimalizaci prolisů a linií zůstává čistý tvar tělesa. Interiér inscenuje moderní luxus na úrovni, která byla v této třídě dosud nedosažitelná, a přeměňuje inteligentní technologie na emocionální celkový zážitek.“
