Značka Prada přichází s novou ikonickou vůni pro muže, která mění dosavadní pravidla hry. Paradigme je nejen další parfém z dílny Prada Beauty, ale vyjádření nové filozofie celé značky. A klade si jedinou otázku: Co když to jde i jinak?
Co kdybychom změnili způsob, jakým vůni chápeme? Co kdyby elegance znamenala svobodu, zvědavost a odvahu být jiný? Paradigme, která je dnes oficiálně uvedena na kosmetický trh, je orientálně-dřevitou vůni pro muže, jejíž autory jsou parfémáři Marie Salamagne, Bruno Jovanovic a Nicolas Bonneville. Neotřelý koncept obrácené pyramidy symbolizuje nejen ikonický trojúhelník Prady, ale i obrácený postup při tvorbě samotné kompozice.

Prada s touto vůní navazuje na svůj ikonický dámský parfém Paradoxe a opět si rafinovaně pohrává se slovy i významy. Paradigme je manifestem nového způsobu myšlení, jednání a bytí. Muže vnímá nikoli jako karikaturu síly, ale jako komplexní bytost — elegantní, smyslnou a přitom hluboce lidskou.
Namísto klasického budování vůni od svrchních k základním tónům se Paradigme obrací. První vjem přináší hřejivé ambrové složení v podobě peruánského balzámu, benzoinu a hlubokého guajakového dřeva. Ve středních tónech vás osloví bourbonské geránium a květinový akcent geranium růže. Vrchní tóny uzavírají kompozici oživeným kalábrijským bergamotem a pižmem, které dodává vůni jiskřivý kontrast.

Sofistikovaný odvážný design
Design flakonu Paradigme odráží celou filozofii vůně. Podobně jako u dámského parfému Paradoxe je dominantou designu nového parfému pro muže opět elegantní silueta trojúhelníku se zaoblenými hranami. Tentokrát ale designéři zvolili barevný přechod z hluboké černé do svůdné zelené. Krabička pak zaujme gravírovaným motivem a stříbrným logem.
„Zelená působí nečekaně a zkrácený okraj trojúhelníku je jako hmatatelný a překvapivý detail,“ říká Coralie Salem, kreativní ředitelka Prada Beauty.

Hrdina nového parfému? Tom Holland
Tváří nové vůně Paradigme se stal herec Tom Holland – hollywoodská hvězda a ztělesnění nového mužského ideálu. Jeho charisma, autenticita a odvaha experimentovat dokonale ladí s vizí vůně, která redefinuje pojetí mužnosti. Holland symbolizuje moderní sebevědomí, které nevychází z dominance, ale spíše z empatie a individuality každého jedince.
Prada novým parfémem cílí na muže, kteří svým vystupováním zpochybňují zaběhlé společenské normy a dívají se na věci z jiné perspektivy. Na muže, kteří se nebojí být elegantní a odvážní, ale také hraví a autentičtí.

Paradigme je v prodeji ode dneška ve vybraných parfumeriích, které najdete také v nákupní ulici Pražské Příkopy či v obchodním centru Palladium.
Parfém lze objednat také na e-shopu Prada Beauty.