Gillette, představil Lionela „Lea“ Messiho jako novou tvář pro nadcházející mezinárodní fotbalovou kampaň. Gillette se také stal partnerem nadace Leo Messi Foundation, aby podpořil jeho misi.
Spolupráce Messiho a Gillette představuje zahájení kampaně nazvané „Inner Steel“ (ocelová vůle) , ve které hraje prim bezkonkurenční vášeň a duševní houževnatost hráčů i fanoušků, která je nezbytná, aby se svými týmy dokázali vítězit a podpořili úspěch svých barev.
Gillette se kromě celosvětového ambasadora Messiho spojila s řadou dalších elitních fotbalistů i mužstev z celého světa včetně Joe Harta (Anglie), Thomase Müllera (Německo), Óscara, Paulinha a Lucase (Brazílie), Chicharita (Mexiko), Falcaa (Kolumbie), Sergia „Kun“ Agüera (Agentina), Juana Arangy (Venezuela), Alexise Sáncheze (Chile), Šindži Kagawy (Japonsko), Ki Sung-Yuenga (Jižní Korea) a „Hráče století“ Pelého (Brazílie). Mezi mužstva podílející se na kampani patří přední národní týmy včetně Španělska, Argentiny, Brazílie, Itálie, Mexika, Venezuely a Chile.
U příležitosti zahájení kampaně předvádí Messi svou nepřetržitou připravenost společně s Rogerem Federerem na videu „Trading Places“ (#InnerSteel) – „Proměna“.