Připravujeme

Obsah:

ÚNOR / BŘEZEN 2020

Mercedes-Benz Maybach Vision 6
Milník elektromobility
Fenomén vozů SUV
Tesla Roadster 2020
Pirelli kalendář 2020

A ještě mnohem více...

image_8121

Jak vymyslet originální vizitky

Vizitky by měly představovat vaši firmu nebo vaše soukromé podnikání. Slouží k tomu, aby vás noví i stávající klienti mohli kdykoliv bezproblémově kontaktovat. Víte ale, jak by měla ideální vizitka vypadat a co by na ní rozhodně nemělo chybět?

Vzhled vizitky

Většinou se jedná o malou papírovou kartičku, která se jednoduše vejde do peněženky nebo do kabelky k dokladům i těm osobám, které nevyužívají vizitkáře či pouzdra na vizitky. Je na vás, jak tvrdý papír zvolíte, ale rozhodně je lepší takový, který se nebude příliš krčit a trhat. Můžete si vybrat i lesklý vzor vizitek, i když jsou mnohdy hůř čitelné.

Jak vybrat barvu

Při tisku vizitek, stejně jako při tisku letáků nebo reklamních plakátů si můžete vymyslet osobitý vzhled. Barva vizitky bývá často volena podle barvy loga, které má vaše společnost. Vybrat barvu vám pomůže vzorník, případně zvolte oblíbenou barvu.

Je lepší být originální a pokud plánujete barevný tisk vizitky, tak se vyhněte bílé, která mezi ostatními vizitkami zapadne. Skvělým nápadem je žlutá, zelená nebo jinak odlišná vizitka, která bude v peněžence „svítit“.

Vzory vizitek

Pokud si nevíte rady, můžete se obrátit na profesionály a nechat tisk vizitek na nich. Stačí říct, na co se vy osobně nebo vaše firma zaměřujete, a poté si jen počkat na návrh. Ten následně schválíte, případně k němu vznesete připomínky a nápady na úpravy. U vizitek pro květinářství, skvěle poslouží fotky nebo obrázky květin, u kadeřnictví účesy a podobně. Můžete být vtipní, kreativní a hlavně originální.

 

Jak na originalitu

Aby byly vaše vizitky jiné a klienti si vás lépe zapamatovali, zkuste vymyslet něco jiného. Můžete si nakreslit vlastní logo, zvolit ozdobný typ písma, případně vizitku udělat netradiční. Například tvarem, možností poskládat z ní origami, případně obrázkem, který bude vypovídat o vašem zaměření.

Co na vizitce nesmí chybět

Před tiskem vizitky si vždy zkontrolujte, zda jsou na ní veškeré údaje. Rozhodně by nemělo chybět vaše jméno nebo název firmy. Často se udává i funkce, kterou ve firmě zastupujete. Například manager, obchodní ředitel a podobné. Uveďte sídlo firmy nebo konkrétní adresu, kde se nachází vaše podnikání. Nezapomeňte na telefonní kontakt, který patří k nejdůležitějším údajům.

Pokud má vaše společnost reklamní slogan, který je k vidění na billboardech, reklamních plakátech a letácích, určitě jej můžete uvést i na vizitky. Pro zákazníky tak bude uchopitelnější, čím se vaše společnost zabývá a spojí si to přímo se značkou.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

DÍVKA DNE

Generální partneři portálu:

    

Partneři portálu:

    

 

 

Další portály mediální skupiny HMG:

      

     CELEBRITYHOUSE.cz

 

PORTÁLY HMG :

www.carshouse.cz    www.menhouse.cz   www.womenhouse.cz   www.luxuryhouse.cz 

www.gastrohouse.cz   www.celebrityhouse.cz   www.cinemahouse.cz   www.househouse.cz

www.kidshouse.cz   www.bookhouse.cz   www.hotelhouse.cz   www.luxusniplaze.cz

www.nicemagazine.cz   www.homemagazine.cz   www.golfmagazine.cz 

  www.inspirovanikrasou.cz   www.sefredaktorzavolantem.cz   www.rozhovoryzavolantem.cz

www.luxusniplaze.cz    www.podcasthouse.cz    www.menhouseman.cz  

www.nejlepsikavarny.cz

TOPlist