Máte pocit, že je správný čas na posunutí svého byznysu na další úroveň? Ať už jste podnikatel, obchodní manažer nebo profesionál s obchodními zkušenostmi, jedno je jasné: váš úspěch stojí na vztahu se zákazníky. A také na efektivním CRM (Customer Relationship Management). Tento digitální nástroj vypiluje k dokonalosti vaše obchodní interakce a bude vás provázet na cestě k úspěchu. Jak se ale zorientovat v obsáhlé nabídce a software, který z vás udělá skutečné obchodní zvíře?
Zamyslete se nad tím, co skutečně potřebujete
Než se ponoříte do džungle CRM systémů, věnujte chvilku analýze svých potřeb. Zamyslete se nad tím, co vaše firma od implementace softwarového řešení očekává – vyžadujete především komplexní monitoring prodeje, špičkovou zákaznickou podporu, nebo efektivní automatizaci marketingu? Jakmile si ujasníte, co hledáte, snadněji se dostanete k produktu, který bude v souladu s vašimi cíli.
Uživatelsky přívětivé rozhraní s důrazem na výkon a jednoduchost
Nezapomínejte na známé moudro - čas jsou peníze. Nikdo se nechce nekonečně dlouho ztrácet v nepřehledném rozhraní. A proto pátrejte po systému, který si uživatelé nemohou vynachválit pro přívětivé rozhraní (tj. takové, v němž lze bez námahy přistupovat k informacím o zákaznících a aktualizovat je, sledovat obchody a spravovat obchodní kontakty pomocí několika kliknutí). Čím intuitivnější nástroj najdete, tím více času ušetříte.
Flexibilní integrace s dalšími nástroji
Ideální systém CRM je naprosto bezproblémovým operátorem, který se dokáže propojit s vašimi stávajícími nástroji a softwarem. V tomto směru vyniká například český CRM v Outlooku eWay-CRM. Ať už jde o aplikace v rámci Microsoft Office, ekonomický software POHODA, WordPress, Leady či jiné platformy, představuje dokonalého parťáka, díky kterému „vyždímáte“ potenciál ostatních pomocníků naplno.
Hlavně být mobilní na cestách
Žijeme v době, kdy se můžeme během několika hodin přesunout na druhou stranu světa – a proto se stává standardem mobilita. Neslevujte ze svých nároků a požadujte od CRM, aby vám umožnilo zůstat ve spojení a spravovat vztahy se zákazníky i na cestách.
Pokročilá analytika a reportování
Síla obchodování tkví v hlubokých znalostech trhu. A je to právě systém CRM pro Microsoft 365, který disponuje robustními analytickými a reportovacími funkcemi. Odemkne vám pokladnici informací o vašich zákaznících a výkonnosti vašich aktivit. Na základě dat budete snadno předvídat dlouhodobé chování a preference zákazníků i aktuální trendy.
Kvalitní uživatelská podpora
I ten nejlepší CRM software se může čas od času „kousnout“. A právě v takové chvíli oceníte přítomnost kvalifikované zákaznické podpory, která vám vytrhne trn z paty. Jakkoliv se vám dané kritérium jeví jako zanedbatelné, opak je pravdou. Nadstandardní zákaznická podpora je zkrátka základ.
Zdroj foto: Eway-crm.com, Pexels.com