Doporučujeme

V kinech od listopadu:

 

JAMES BOND - 007

NENÍ ČAS ZEMŘÍT


image_16010

Chceme být součástí nových trendů, říká Ivan Bozev ze společnosti Lenovo

Nejen o inovacích a úspěšné strategii společnosti Lenovo jsme si povídali s Ivanem Bozevem, generálním ředitelem společnosti Lenovo pro region střední a jihovýchodní Evropy.

V porovnání s předchozím rokem zaznamenalo Lenovo obrovský nárůst prodeje na poli počítačů. Jaký je podle vás důvod, že se váš byznys meziročně tak rozrostl?

Jedním z nich je i fakt, že svým portfoliem zařízení pokrýváme širokou škálu cílových skupin. Prodáváme počítače velkým firmám, jednotlivcům, malým a středním podnikům a tak dále. V každé z těchto podkategorií jsme přitom číslo jedna. Zároveň se přizpůsobujeme požadavkům jednotlivých trhů a upravujeme nabídku podle toho, co zákazníci v jednotlivých zemích chtějí a potřebují.

Počítačový trh je do jisté míry plochý, růst u ostatních společností se dá počítat v jednotkách procent, zatímco vy jste meziročně vzrostli o více než 20 %. Jaká je tedy vaše strategie a recept na úspěch?

Trh jako takový průběžně roste, tuším, že za poslední čtvrtletí to bylo o 3 nebo 4 procenta. Zároveň mohu říct, že onen masivní nárůst, který jste zmínil, není čistě založen pouze na výrazně vyšším prodeji jednotlivých zařízení, je vypočítáván z našich příjmů. Pokud tedy v daném kvartálu prodáme více prémiových zařízení, která jsou logicky dražší, pak nám zákonitě rostou i příjmy a tím pádem také podíl na globálním trhu.

Vnímáte nárůst prodejů také u herních počítačů, které patří právě mezi prémiová zařízení?

Rozhodně. Neřekl bych, že se zaměřujeme pouze na prémiové počítače, jsme tam zkrátka úspěšní. Ale to neznamená, že nepodporujeme i další oblasti našeho podnikání. Aktuálně roste hlavně oblast firemních a herních počítačů.

Budou herní počítače do budoucna podstatnou součástí vašeho byznysu?

To jsou určitě i nyní. Aktuálně děláme významné investice třeba i v rámci České republiky nejen po stránce nově představených produktů ale také po stránce jejich propagace. Co nám rozhodně pomáhá je fakt, že hraní her se stává běžnou součástí života řady uživatelů, takže máme v našem produktovém portfoliu počítače pro skutečné hráče ale také počítače střední třídy pro občasné hráče.

Jaká je vaše vize do budoucna? Mluvili jsme o herních počítačích, ale máte nějaké další plány do budoucna, které vás budou zaměstnávat nejvíc?

V nejbližší budoucnosti je to ThinkBook. Tento notebook jsme představili poměrně nedávno a je kombinací stylu a výkonu. To je mimochodem přesně ten druh zařízení, které například uživatelé na českém trhu požadují. Nově tento model doplníme o další dvě zařízení v rozdílných velikostech displeje, takže se z jediného produktu postupně stane celá produktová řada. Je toho ale mnohem víc a určitě se máme v novém roce na co těšit.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

DÍVKA DNE

Generální partner portálu:

    

Partneři portálu:

    

 

 

Další portály mediální skupiny HMG:

      

     CELEBRITYHOUSE.cz

 

PORTÁLY HMG :

www.carshouse.cz    www.menhouse.cz  www.womenhouse.cz  www.luxuryhouse.cz

www.gastrohouse.cz  www.celebrityhouse.cz  www.cinemahouse.cz  www.househouse.cz

www.kidshouse.cz   www.bookhouse.cz   www.hotelhouse.cz 

www.nicemagazine.cz  www.homemagazine.cz   www.golfmagazine.cz  www.letniservis.cz

 www.inspirovanikrasou.cz  www.sefredaktorzavolantem.cz   www.rozhovoryzavolantem.cz

www.watchhouse.cz  www.luxusniplaze.cz  www.luxurymagazine.cz

www.snehovyservis.cz  www.podcasthouse.cz  www.menhouseman.cz

www.nejlepsikavarny.cz

TOPlist