Nacházet zajímavé kontakty je v podnikání asi nejdůležitějším bodem, díky kterému se vaše společnost může ubírat k stále lepším výsledkům a spolupracím. Jenže tak, jak se mění forma obchodování, mění se i způsob nalézání nových obchodních kontaktů. Už dávno jsou pryč doby různých obchodních fór, telefonátů, veletrhů a výstav. Své by nám o tom mohli vyprávět například marketingoví manažeři automobilek, kteří pozorují na vlastní kůži upadající zájem o některé výstavy automobilů v celosvětovém měřítku. Doba se totiž zrychluje a nikdo nechce ztrácet zbytečně svůj drahocenný čas. Proto úspěchy slaví takzvané „zrychlené formy komunikace“. U zmíněných automobilek jsou to streamy v podobě představení nových modelů, novinek a různých důležitých oznámení. V businessu je to pak rychlá komunikace spojená s příjemným prostředím, dobrým jídlem a pitím. A právě těchto pravidel se drží i rychlý networking.
Rychlý networking jako moderní forma obchodní komunikace
Rychlý networking se inspiroval podobou nové formy seznamování, takzvaných „rychlých rande“, kde se sejde vybraná cílová skupina lidí v předem daném věkovém složení, za účelem seznámení se mezi sebou. Všichni pak postupně na sebe mají dostačující tři minuty, kde si sdělí ty nejzákladnější informace o tom, jakého partnera hledají. Ti, kteří vůči sobě za tu dobu najdou vzájemné sympatie, pak utvoří „pár“, jenž si na sebe může vyčlenit více času nebo se domluvit na dalším setkání. A přesně na tom samém principu funguje i networking Praha. Jediný rozdíl je, že si nedomlouváte možný vztah, ale následnou spolupráci, která by měla být ku prospěchu obou zúčastněných stran.
Příjemné prostředí, dobrý catering a zajímavé kontakty
Za úspěchem takové akce však stojí ještě několik dalších faktorů, aby to vše dokonale fungovalo. Potřebujete příjemné prostředí, kde se účastníci budou cítit pohodlně a nenuceně. Zajistit zajímavé kontakty z daného oboru, setkání těch, kteří jsou otevřeni novým spolupracím, a to vše ještě okořenit dobrým jídlem, pitím či doplňkovým programem. A přesně to si dal za cíl projekt Net Forest Ondry Bukáčka, jejž zaštiťuje WebMedea services – startup tvořící strategie pro digitální marketing na základě datové analytiky – a pražská luxusní vinárna WineBar.
Vyzkoušejte moderní styl spolupráce i vy
Rychlý networking rozhodně stojí za vyzkoušení. Uvidíte, že tento moderní styl navazování obchodních kontaktů a spoluprací má před sebou ještě velkou budoucnost. Sami na vlastní kůži se lehce přesvědčíte, že takto investované a vcelku malé finanční prostředky se vám velmi brzy z nasbíraných kontaktů vrátí. ¨
Nejbližší termín další akce Net Forest je už 15. listopadu 2018.
Pod článkem naleznete ještě ukázkové video, jak to na takovém rychlém networkingu vypadá.