Připravujeme

Obsah:

KVĚTEN / ČERVEN 2019

Mercedes-Benz Maybach Vision 6
Milník elektromobility
Fenomén vozů SUV
Tesla Roadster 2020
Pirelli kalendář 2019

A ještě mnohem více...

image_8121

3 tipy, jak tentokrát opravdu vydržet u cvičení

Na začátku ledna všechna fitness centra doslova praskají ve všech. Každý se totiž pouští do plnění svých novoročních předsevzetí s plnou vervou. Bohužel, postupem času zvládne u cvičení vydržet už opravdu jen málokdo. Kde děláme chybu?

Nepřepalte start

Když už se konečně odhodláte ke cvičení, cítíte se neuvěřitelně namotivovaní. Stejně jako u všeho ostatního, i zde ale platí, že nic se nemá přehánět. Pokud jste dlouhá léta nic nedělali a teď se do toho chystáte skočit po hlavě a udělat tlustou čáru za vaší leností, pak si můžete být jisti, že skončíte stejně rychle, jako jste začali. Tělo nenavyklé na takovou zátěž se začne bouřit proti hrubému zacházení. Nějaká zdravotní lapálie na sebe nenechá dlouho čekat a doslova vás vyřadí z „provozu“. Začněte proto pozvolna a postupně přidávejte, a to jak délku, tak intenzitu cvičení.

Nebuďte na to sami

Ve dvou se to lépe táhne. Najděte si proto nějakého sparing partnera, který vás v tom nenechá, může to být třeba vaše kamarádka, nejlepší je však osobní trenér. Ten už má dostatek zkušeností, vytvoří vám cvičební plán s ohledem na vaši aktuální kondici, zdravotní stav i hmotnost. Především vás však bude hecovat, povzbuzovat a vést. Přijdou totiž chvíle, kdy to budete chtít vzdát, kdy se vám bude zdát, že výsledky se nedostavují tak rychle, jak jste si představovali. A právě v této době budete potřebovat někoho, kdo vám pomůže ve vašem snažení vytrvat, kdo vám nedovolí polevit.

Neztraťte motivaci

Na začátku je třeba vytyčit si reálné cíle, kterých chcete dosáhnout, a rozvrhnout si je v nějakém rozumném časovém horizontu. V průběhu času motivace hodně kolísá, abyste tedy u cvičení vydrželi, musí vás daná pohybová aktivita opravdu bavit. Naštěstí je ale dnes z čeho vybírat. Velké popularitě se těší spinning, který nabízí skvělé odreagování při hudbě, formuje postavu a zlepšuje kondici. Zapojují se při něm hlavně svalové skupiny spodní poloviny těla. Vyzkoušet můžete také squash, jógu, pilates nebo méně známé druhy cvičení typu tabata či H.E.A.T.. Pro větší pestrost aktivity střídejte – neupadnete tak do stereotypu a vaše nasazení vám tentokrát opravdu vydrží!

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

AKCE

DÍVKA DNE

Generální partneři portálu:

    

Partneři portálu:

        

 

 

Další portály mediální skupiny HMG:

      

TOPlist