Staropramen spouští 22. listopadu novou kampaň na vánoční balení Extra Chmelené 12. Role ženy Hynka Čermáka, dlouholeté tváře značky, se ujala jeho skutečná manželka Veronika Čermák Macková. Pro Staropramen jde o první kampaň ve spolupráci s novou kreativní agenturou WMC Grey.
Staropramen začal spolupráci s novou kreativní agenturou WMC Grey velkou vánoční kampaní. Nesoustředí se v ní na idylickou pohodu nadcházejících svátků, ale naopak ve 30 vteřinách televizní reklama ukazuje realitu, s níž se každý ztotožní. Kampaň, v níž se objevují piva z jedinečné řady Smíchovského výběru, je k vidění na stanicích televizní skupiny Prima, digitálních obrazovkách v nákupních centrech a v online formátech na Youtube, iPrima.cz a sociálních sítích.
„Kampaní jsme nechtěli ukazovat klasický vánoční patos, ale naopak říct našim konzumentům, že i přes všechny hořké chvíle si všichni společně umíme Vánoce vychutnat,“ přibližuje hlavní myšlenku kampaně a spotu brand manažerka značky Staropramen Denisa Findejsová. Při natáčení televizního spotu se po delší době společně před kamerou sešli manželé Hynek a Veronika Čermákovi. „Oslovit také Veroniku od nás bylo trochu troufalé, ale vnímali jsme to jako zcela zásadní. Dodává to reklamně na realističnosti, která se z většiny předvánočních kampaní vytrácí,“ dodává Findejsová.
Extra chmelené Vánoce s hořkou příchutí
Hlavní roli vedle Hynka Čermáka hraje oblíbená Extra Chmelená 12. Speciální vánoční multipack připravil pivovar Staropramen po několika letech.
„V mnoha českých domácnostech se pod stromečkem objevuje dárek v podobě speciálního balení netradičních piv. Tím je i naše Extra Chmelená 12, která je od letošního roku k dostání také v obchodech a těší se velké oblibě konzumentů,“ říká Findejsová s tím, že Extra Chmelená 12 patří spolu s Velvetem, Granátem a Nefiltrem Pšeničným mezi nejlepší nápady sládků smíchovského Staropramenu. „Extra Chmelená 12 je chuťově plný, středně prokvašený ležák s hustou pěnou, jehož chuť si vychutnají opravdoví milovníci originálních a hořkých pivních receptur,“ říká o tomto pětkrát chmeleném pivu jeho autor, vrchní sládek Staropramenu Jan Špaček.