„Po postupu do finále jsme přemýšleli, čím fanouškům poděkovat za podporu během semifinále s Jaroslavlí. Chtěli jsme něco unikátního, co všichni ocení a bude jim tuto premiéru finále KHL v Praze připomínat. Volba padla na trička. Původně jsme chtěli obarvit celou arénu do červena a udělat red out, tak jak je znám ze zámoří nebo v bílé obdobě (white out) z Liberce. Čas byl ale náš nejvyšší soupeř, tolik červených triček v republice na skladě prostě nebylo. Proto jsme se nakonec uchýlili k bílé variantě, které byla časově s vypětím všech sil reálná. Poslední krabice s tričky dorazí do O2 areny v úterý dopoledne, celkem jsme stihli vyrobit 9 000 kusů,“ komentoval zrod lvího white out Organizační a PR ředitel HC LEV Praha Jan Rachota. Část triček bude v prodeji i ve fanshopu naproti hlavnímu vchodu.

Vyzýváme fanoušky aby se nestyděli a podpořili Lva i tím, že si triko po příchodu ke svému sedadlu oblečou a vytvoří hromadný efekt bílého pekla ještě před příchodem hokejistů na ledovou plochu.